Re: Jaki laptop biznesowy z drugiej ręki?

Autor: Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl>
Data: Sun, 20 May 2012 13:44:54 +0200

W dniu 2012-05-18 14:14, michaljasminum_at_gmail.com pisze:

> Mam obecnie upatrzone dwa modele:
>
> IBM LENOVO ThinkPad T61
> http://allegro.pl/ibm-t61-15-4-t7500-4mb-100gb-rw-kamera-poznan-i2328945528.html
>
> Dell Latitude D830
> http://allegro.pl/rewelacyjny-dell-d830-4ghz-2gb-80gb-rw-torba-poz-i2337895205.html
>
> Który z tych lapków polecacie? A może jakiś inny.

Ja osobiście mam od nowości Lenovo T61 i raczej dla siebie po raz drugi
nie kupię tego modelu. Trzeszczące plastiki, mało trwała matryca i
nagrywarka, mało trwała bateria, problemy z serwisem.
Poza baterią pozostałych wad nie miał Dell D830, którego miałem w pracy.
Plusem Della była także możliwość łatwej i taniej instalacji modemu GSM
(anteny montowane fabrycznie).

Poza tym polecam poszukać egzemplarza ze zintegrowaną grafiką intela i
matrycą o rozdzielczości 1680x1050 (WSXGA+).

--
Pozdrawiam,
Czesławek