Re: Gdzie można kupić dobry wentylator do zabytkowej karty graficznej?

Autor: Hals <urlopik_at_vp.pl>
Data: Wed, 16 May 2012 14:29:22 +0200

> mocno irytujące dla uszu. No i komputerów też mi się nie chce rozkręcać
> co kwartał. :-) Będę więc wdzięczny za jakieś linki do miejsc gdzie
> można kupić dobre wentylatorki tego typu.

Jeżeli masz obok złącza AGP wolne gniazdo PCI, to zastosuj wentylatory np.
8cm mocowane w sąsiednim złączu PCI.
Będą działać wiecznie :-)
Lub też mocowane do śledzia - cuś w tym stylu:
http://delis.nazwa.pl/zdjecia/2DA28BBC-14B0-4E9B-9FE9-6F4B17F905E8.JPEG
Ten konkretny się nie nadaje - zły kierunek obrotów i chyba za długi to
Twojej grafiki.
Jeżeli masz jakieś zdolności manualne - przykręć wentylator 8cm do kawałka
laminatu 20x79mm (bez miedzi) i włóż w gniazdo PCI :-)
Sprawdzone.
Hals.