Gdzie można kupić dobry wentylator do zabytkowej karty graficznej?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 16 May 2012 14:03:52 +0200

Witam,

jestem posiadaczem dwóch zabytkowych Matrox Parhelia 256MB
(http://www.matrox.com/graphics/en/products/legacy/parhelia/parhelia256/) i
potrzebuję do nich dobre wentylatory które nie padną mi po trzech
miesiącach. Najlepiej takie jak te oryginalne widoczne na zdjęciu pod
w/w linkiem - działały u mnie dosyć długo, a gdy już padły to po prostu
pozacierały się i przestały się kręcić. Obecnie używam takich
wentylatorków:
http://allegro.pl/aab-super-silent-vga-1al-cichy-wentylator-20db-i2347275736.html
- wyjmuję je z tego oryginalnego radiatora z blachy aluminiowej i
wkładam do radiatora na karcie. Ale jest z nimi jeden duży problem - po
2-3 miesiącach padają jak muchy i to nie tak, ze po prostu przestają się
kręcić, ale kręcą się i wydają przy tym z siebie okropne dźwięki co jest
mocno irytujące dla uszu. No i komputerów też mi się nie chce rozkręcać
co kwartał. :-) Będę więc wdzięczny za jakieś linki do miejsc gdzie
można kupić dobre wentylatorki tego typu.