Re: Gdzie można kupić dobry wentylator do zabytkowej karty graficznej?

Autor: JDX <jdx_at_onet.pl>
Data: Wed, 16 May 2012 14:57:21 +0200

On 2012-05-16 14:29, Hals wrote:
[.....]
> Jeżeli masz obok złącza AGP wolne gniazdo PCI, to zastosuj wentylatory np.
> 8cm mocowane w sąsiednim złączu PCI.
> Będą działać wiecznie :-)
[...]
> Jeżeli masz jakieś zdolności manualne - przykręć wentylator 8cm do kawałka
> laminatu 20x79mm (bez miedzi) i włóż w gniazdo PCI :-)
> Sprawdzone.
Hehe, tak sobie myślałem, że jak mi padną obecne wentylatory to może
sobie zamontuję 8cm. :-) Z tym, że ja myślałem o mocowaniu ich za pomocą
blaszanych wsporników do karty. Ale pomysł z wolnym slotem PCI znacznie
bardziej mi się podoba. Jako laminatu/wspornika użyję starego modemu
Złomotrixa. :-) Poprzecinam tylko ścieżki przy złączu aby zapobiec
ewentualnym problemom sprzętowo-programowym.