Re: Drukarka Epson D78 - zamienniki po naprawie

Autor: miab <miwa14_at_wp.pl>
Data: Wed, 09 May 2012 14:29:22 +0200

W dniu 2012-05-09 13:51, Rafał Łukawski pisze:

> Drukarka to nie urządzenie podejmujące logiczne i przemyślane
> urządzenie, to (co oczywiste) kawałek elektroniki z odrobiną softu.

Typowa (nawet tania czy b. tania) drukarka obecnie to zdecydowanie
"urządzenie podejmujące logiczne i przemyślane urządzenie".
Oprócz takich "prostackich" funkcji (w przypadku multifunction)jak różne
strategie skanowania i kopiowania z przechowywaniem, obróbką i
modyfikacja zeskanowanych czy pobranych inna drogą danych w pamięci,
poprzez komunikacje i przyjmowanie zleceń z poczty internetowej i wi-fi
do b. chytrych strategii utrudniania życia użytkownikom pragnącym
kupować zabarwiona wodę taniej niż za pare tysięcy złotych za litr i to
nie od producenta drukarki.
Jedna z historycznych już prostszych strategii jest właśnie blokowanie
powtórnego użycia raz używanego wkładu na podstawie analizy
identyfikatora wkładu plus intensywności jego użycia.

miab