Re: Drukarka Epson D78 - zamienniki po naprawie

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Wed, 09 May 2012 14:40:31 +0200

> jezeli stalo sie to po serwisie a przed twoja interwencja to
> moze w ramach 'diagnostki' zaktualizowali firmware na owej plytce
>
> jezeli masz jakies starsze zamienniki to kup jeden pojemnik z
> chipem v7 i sprawdz czy go zobaczy

Żadnej aktualizacji firmware nie było, sam robiłem to czyszczenie (nie
pierwsza drukarka zresztą), nawet po włożeniu nowego zamiennika
(dokładnie taki sam jak wcześniej działające) i też krzyczy o
nieoryginalnym. Może jakaś taśma nie styka, ale wszystko dobrze
pozakładane. Kawałek elektroniki z softem... nerwów więcej niż kawałek :)