Re: Drukarka Epson D78 - zamienniki po naprawie

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed, 09 May 2012 13:51:37 +0200

On 2012-05-09 13:32, ikov wrote:

> O tym wiem, dlatego nikt nie zamierza ryzykować niepotrzebnego kupna
> oryginałów... ale zastanawia mnie sam fakt, że działała z tymi tuszami,
> a po czyszczeniu już krzyczy o nieoryginalnych (dokładnie te same
> pojemniki z tuszami).

Drukarka to nie urządzenie podejmujące logiczne i przemyślane
urządzenie, to (co oczywiste) kawałek elektroniki z odrobiną softu. Nikt
nigdy nie zagwarantuje, że to będzie działać 100% prawidłowo. Może
uszkodziły się jakieś złącza czy coś.

Warto kupować drukarki, do których wiadomo na dzień dobry, że są
stosunkowo tanie odpowiedniki, nie każdy potrzebuje wysokiej jakości
kolorowych wydruków.