Re: Zdalne wlaczanie zasilania urzadzen

Autor: gadacz <gadacz_usenet_at_o2.pl>
Data: Mon, 07 May 2012 15:39:49 +0200

W dniu 2012-05-07 15:26, Adam Koltowski pisze:
> Witam wszystkich.
>
> Szukam taniego rozwiazania, ktore pozwoli mi na zdalne wlaczenie zasilania
> dla kilku rzadzen. Pilot odpada gdyz musi to bys zupelnie zdalne (widzialem
> gdzies listwy zasilajace sterowane pilotem)..
<ciach>

> Jakies niedrogie rozwiazania ? Pomysly ?

o ile pamięć mnie nie myli, to jakiś czas temu
podobny wątek widziałem, ale nie tutaj, tylko na elektroda.pl
i w tamtym wypadku rozchodziło się o prosty układzik
do tego listwa + drut + rs232 + skromny soft do ogarnięcia tego
(był gotowy do pobrania)

tylko nie bardzo wiem w chwili obecnej jak na to trafiłem,
jak dotrę do tego to dam znać:)

pozdr
gadacz