Re: focus wzrokiem

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Mon, 07 May 2012 12:48:01 +0200

W dniu 06.05.2012 11:08, Krzysztof Szatanik pisze:

> Nie zamiast a "obok" myszki. Myszka wciąż króluje pod względem precyzji
> i wygody, ale touchpad pod spacjÄ… (jak w tradycyjnych notebookach, nie
> żadne obok czy pomiędzy klawiszami) pozwoliłby na szybkie "poruszenie"
> kursora bez odrywania dłoni od klawiszy.

Niby jak bez odrywania dłoni.

Jeżeli mam palce "wbite" w okolice "o","q", to przeniesienie dłoni
poniżej spacji to nadal jest oderwanie dłoni.

Nie chodzi o odległość przeniesienia, tylko o precyzję - szukanie dłonią
(a często i pomoc wzrokiem) właściwego ułożenia palców na myszce / z
powrotem na klawiaturze.

Touchpad to nie jest rozwiÄ…zanie.

Mam sloppy focus w KDE i często godzinami jedyny ruch myszką jaki robię,
to przeniesienie focusu między okienkami. Mimo wszystko jest to
wygodniejsze niż alt-tab (gdzie zazwyczaj muszę szukać właściwego
okienka wśród wielu), ale przeszkadzające mi.

StÄ…d pytanie.

p. m.