Re: focus wzrokiem

Autor: Jacek Osiecki <joshua_at_ceti.pl>
Data: Mon, 14 May 2012 14:58:58 +0000 (UTC)

Dnia Sun, 06 May 2012 06:23:06 +0200, Rafal Lukawski napisał(a):
> Może tego nikt nie potrzebuje do wydajnej i wygodnej pracy?
> Wystarczająco efektywnie i bez odrywania wzroku można pracować z myszką
> (pierwszy raz w życiu spotkałem się z opinią, gdzie ktoś chce touchpad'a
> zamiast myszki. Zazwyczaj jest odwrotnie)

Touchpad doskonale zastępuje myszkę w wieelu zastosowaniach - zwłaszcza gdy
trzeba tylko przenieść focus z aplikacji na inną. Gdy jest to touchpad taki
jak w macbooku - to jeszcze lepiej, zwłszcza dzięki obsłudze gestów.
Gdy się przesiadam z macbooka na stacjonarkę to cholernie brakuje touchpada :)

> Widziałem w akcji jedną klawiaturę do Apple'a /aluminiowa, białe
> klawisze/ ale na bluetooth. Klawiatura bez bloku numerycznego, za to
> touchpad w miejscu myszki (niezalezne urzadzenie). Suma sumarum
> przeniesienie ręki to taka sama "sztuka" jak w przypadku myszki.

Touchpad jeśli ma być - tylko bezpośrednio dostępny bez odrywania rąk od
klawiatury.

Pozdrawiam,

--
Jacek Osiecki joshua_at_ceti.pl GG:3828944