Re: Wirus w MBR? - proszę o pomoc

Autor: KZ <bez_at_spamu.pl>
Data: Sat, 5 May 2012 19:20:10 +0200

> Nie wiem jak Kasperski ale Panda ma ponoć codziennie aktualizowany plik
> ISO
> http://www.dobreprogramy.pl/Panda-SafeCD,Program,Windows,30596.html
Dzięki.
Do koleżanki jadę jutro, więc dzisiaj chcę się przygotować.
Wypalenie płytki i bootowanie z niej przebiegło bez problemu.
Jedyny problem jest taki, że to testowanie zajmuje bardzo dużo
czasu, a prawdopodobieństwo, że wirus jest przyczyną STOpu
nie jest duże. Chcę jednak od tego zacząć.
Czy miałoby sens przerwanie testowania np. Pandą po jakimś
krótkim okresie (jakim?) zważywszy, że MBR nie jest duży
i znajduje się "na początku" dysku, więc jeśli nic nie zostanie
wykryte na początku, to będzie znaczyło, że nie wirus jest
przyczyną?

Pozdrawiam
KZ