Re: Zabezpieczenie tekstu przewd skopiowaniem [OT] /DTP

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Fri, 04 May 2012 13:58:01 +0200

> Tylko to nie do końca jest kwestia flag. Bo np. w części PDFów wystarczy
> zrobić Zaznacz --> Kopiuj --> Wklej i wychodzą normalne znaczki, a w
> części totalnie inne. Ktoś mi kiedyś tłumaczył, że w PDFie może być
> naprawdę różne mapowanie znaków i różne inne udziwnienia. Np.
> linuksiaste przeglądarki sobie nie radzą z niektórymi PDFami w ogóle
> albo radzą sobie szczątkowo, a dopiero Adobe Reader sobie radzi.

Póki co nie miałem nigdy żadnego problemu z odczytaniem PDFa.

Poza tym cokolwiek da się wyświetlić na ekranie - można skopiować
przynajmniej jako bitmapę.

Pomijając tekst, który ma być przeszukiwany, bitmapa wystarczy - przy
dzisiejszych łączach to nie problem przesłać książkę jako bitmapowe
skany stron.