Re: Zabezpieczenie tekstu przewd skopiowaniem [OT] /DTP

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Fri, 04 May 2012 09:11:47 +0200

W dniu 04.05.2012 09:02, Andrzej Lawa pisze:

> Są przeglądarki, które w ogóle ignorują wszelkie flagi zabezpieczające.

Tylko to nie do końca jest kwestia flag. Bo np. w części PDFów wystarczy
zrobić Zaznacz --> Kopiuj --> Wklej i wychodzą normalne znaczki, a w
części totalnie inne. Ktoś mi kiedyś tłumaczył, że w PDFie może być
naprawdę różne mapowanie znaków i różne inne udziwnienia. Np.
linuksiaste przeglądarki sobie nie radzą z niektórymi PDFami w ogóle
albo radzą sobie szczątkowo, a dopiero Adobe Reader sobie radzi.

--
Przemysław Adam Śmiejek