Re: Zabezpieczenie tekstu przewd skopiowaniem [OT] /DTP

Autor: Mateusz <mateusznospam_at_vp.pl>
Data: Thu, 03 May 2012 21:29:25 +0200

Użytkownik Wujek napisał:
> Wiam!
>
> Mam następujące pytanie. W jaki sposób zabezpieczyć tekst przed
> skopiowaniem i edycją? Znam różne zabezpieczenia, ale chodzi mi o to,
> któe z nich jkest najskuteczniejsce. Chodzi o umożliwienie przeczytania
> tekstu, uniemożliwienie jego skopiowania i edycji oraz brak możliwości
> drukowania. Co polecacie? PDF?

Spisac ręcznie i z nikim sie nie dzielić :)

Nie ma skutecznego sposobu. Jesli wysylasz jakims "lamerom" to wystarczy
zablokowany PDF. Ale... lamerzy zawsze moga wynajac specjaliste, ktory
im usunie dowolne zabezpieczenie. Kwestia nie techniczna tylko finansowa
- ile czasu i lub pieniedzy ktos chce poswiecic na zabezpieczanie a ktos
inny na odbezpieczenie.