Klawiatura USB a uruchomienie komputera

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Fri, 04 May 2012 01:36:27 +0200

Hej,

niestety moja klawiatura wkurzyła mnie już na tyle, że chcę się jej
pozbyć. Żeby było trudniej, potrzebuję wybrać nową. W sumie nie jestem
zbyt wybredny, chciałbym żeby było cicho, w miarę wygodnie i powiedzmy
do 50zł +/- 20% ;)

No ale nie mam prawie z czego wybierać, bo nowe klawiatury USB jak
wiadomo nie potrafią włączyć komputera po wciśnięciu określonego
przycisku czy kombinacji. A może potrafią?

Czy przejściówka USB > PS/2 i klawiatura USB zrobi to, co chcę?
http://beta.komputronik.pl/product/24250/Akcesoria/Kable_i_adaptery/Przejsciowka_USB_F_PS-2_M_.html

Jeśli ktoś zna dobrą używaną klawiaturę PS/2, którą można dorwać z
allegro, to też może być. Podstawowe kryterium to cisza i wygoda, bajery
niepotrzebne.

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur