Re: Klawiatura USB a uruchomienie komputera

Autor: Marcin Kocur <marcin2006_at_gmail.com.wytnij>
Data: Fri, 04 May 2012 23:04:17 +0200

Okej, dziêki wszystkim za pomoc. Ostatnio kupi³em sobie tak± klawiaturê
i nie umia³em sobie poradziæ z bootowaniem. Go¶ciu w sklepie powiedzia³,
¿e to nie dzia³a z USB, a ja nie mia³em czasu dociekaæ i kupi³em PS/2.

Je¶li komu¶ chce siê zajrzeæ, manual mojej p³yty:
http://download.gigabyte.eu/FileList/Manual/motherboard_manual_ga-m61p-
s3_e.pdf strona 36 zapewne. Ale z tego co pamiêtam, przestawia³em te
opcje bez wiêkszego rezultatu. Aha, wa¿ne jest dla mnie, ¿eby klawiatura
w³±czy³a komputer po wybraniu konkretnego przycisku, a nie dowolnego.

Swoj± drog±, w opinii do przej¶ciówki USB > PS/2 na stronie komputronika
(akurat ma 500 Internal server error...) kto¶ napisa³, ¿e przej¶ciówka
mu by³a potrzebna, bo urz±dzenia na USB nie maj± swojego przerwania i
jego mysz ma przez to lagi. Je¶li to prawda, czy to oznacza, ¿e Sys Rq
pod Linuksem mo¿e mieæ równie¿ z tego powodu mniejsz± skuteczno¶æ?

--
Pozdrawiam
Marcin Kocur