Re: Ile można by wziąć za notebooka?

Autor: boxfish <cicior_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 03 May 2012 21:18:11 +0200

W dniu 2012-05-03 11:05, janusz_kk1 pisze:

> Obok jest aukcja z systemem i matową matrycą tylko ramu ma mało, ale
> cena zbliżona,
> chciałem tylko zasygnalizować autorce posta że 1200 to za dużo, można kupić
> o co najmniej 200-300zł taniej, za chwilę lato, zastój w sprzedarzy,
> ceny jeszcze spadnÄ….

Oczywiście że spadną, ja natomiast zwracałem uwage nie na matowość tylko
rozdzielczość matrycy, kartę grafiki (z tym idącą).

Ja bym wystawił za 1000 zł z aukcją. Szybko rynek zweryfikuje. Większość
laptopów dostępnych w cenach 500-700 zł to laptopy poleasingowe i 14".
Ich kondycja bywa bardzo różna więc za laptopa tej klasy z pewnego
źródła można zapłacić więcej, ile więcej ? trzeba wystawić i sprawdzić.