Zabezpieczenie tekstu przewd skopiowaniem [OT] /DTP

Autor: Wujek <wujek_dobra_rada_at_o2.pl>
Data: Thu, 3 May 2012 19:19:07 +0200

Wiam!

Mam następujące pytanie. W jaki sposób zabezpieczyć tekst przed skopiowaniem
i edycją? Znam różne zabezpieczenia, ale chodzi mi o to, któe z nich jkest
najskuteczniejsce. Chodzi o umożliwienie przeczytania tekstu,
uniemożliwienie jego skopiowania i edycji oraz brak możliwości drukowania.
Co polecacie? PDF?

Pozdrawiam, M.

BTW: sorry za OFF-TOP