Re: focus wzrokiem

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Thu, 03 May 2012 19:12:55 +0200

On 2012-05-03 13:48, m wrote:
> Szanowni grupowicze (i grupowiczki),
>
> Od kiedy mam 2 monitory, cz臋sto zdarza si臋 偶e patrz臋 si臋 w jeden
> monitor, my艣l膮c 偶e w b臋d膮cym tam terminalu mam focus klawiatury pisz臋, a
> naprawd臋 mam aktywny jaki艣 edytor na drugim monitorze i wpisuj臋 komendy
> w edytor zamiast do terminala.
>
> Co i tak jest nic w por贸wnaniu z tym, jakbym wpisywa艂 w terminal to co
> chcia艂em wpisa膰 w edytor.
>
> Anyway - czy szanowni grupowicze (i grupowiczki) znaj膮 jakie艣 ciekawe
> rozwi膮zanie, kt贸re by umia艂o wykryc na kt贸ry monitor si臋 patrz臋 i w
> [...]

My艣le, 偶e tego nie chcesz, lepiej przyzwyczai膰 si臋 (m贸zg potrafi si臋
uczy膰 ;)) do pracy z dwoma monitorami np. w modelu na jednym
dokument/strona/cokolwiek na podstawie czego opracowujesz cos innego i
to inne jest na drugim monitorze. Tak偶e jednym z podstawowych zastosowa艅
dw贸ch monitor贸w jest niemal偶e r贸wnoczesna praca z dwoma co przy
potencjalnym braku patrzenia na klawiatur臋, szybko doprowadzi艂oby do
siwizny, gdyby jaki艣 automat 艣ledz膮cy ga艂ki oczne prze艂膮cza艂 focus.

Naprawde tego nie chcesz ;)