Re: Ile można by wziąć za notebooka?

Autor: Ewelina <Ewe_at_lina.pl>
Data: Thu, 3 May 2012 12:00:13 +0200

> Wszystko zależy do jakich zadań ma służyć owy laptop, jeżeli tylko do
> internetu, przeglądania poczty, pogadania z psiapsiułą przez skypa lub gg
> Twoja konfiguracja jest wystarczajÄ…ca.

Wydawało mi się, że moja konfiguracja do celów które podałeś jest
o wiele za "mocna". Do tych celów chyba potrzeba naprawdę niewiele.
Ta mocniejsza konfiguracja ma dla mnie taki minus, że notebook jest
ciązki, a bateria na tyle słaba, że trzeba nosić zasilacz, który i tak
nie zawsze jest gdzie podłączyć.
Z drugiej strony nie jest to konfiguracja, która pozwalałaby zastąpić
takim notebookiem komputer stacjonarny.
Zatem jest to notebook niewiadomo dla kogo.
Dodam, że nie gram, więc nie chodzi gry.

Chętnie zapoznam się z Waszymi opiniami.

Pozdrawiam
Ewelina