Re: Jaki monitor kupić do gier i filmów

Autor: Q <no_at_spam.org>
Data: Wed, 2 May 2012 15:50:31 +0200

> Teraz chce się przesiąść na jakiegoś ~24" z full HD. Ponieważ mój aktualny
> ma matrycę S-PVA powstaje pytanie czy mam od razu odrzucić matryce TN, bo
> obniżenie jakości mnie zabije, czy dla niewprawnego ludzkiego oka to jest
> w zasadzie bez znaczenia? Monitor będzie mi tylko służył do grania /
> oglądania filmów / oglądania meczy / surfowania po internecie. Żadnych
> zabaw grafikÄ…, itp.

Jak juz sie przesiadasz, to moze cos 27"?
(filmy / gry - im wiekszy tym lepszy :)

Jesli juz musisz te 24", to moze to:
http://www.digitalversus.com/lcd-monitor/asus-pa246q-p10727/test.html
tylko, ze nie jest na LED przez co jest nieco pradozerny,
ale nie smuzy i ma dopuszczalny input lag.

I uwazaj na matryce *VA - widze, ze sam miales taka matryce
i chwalisz ja sobie, ale ja ostatnio nacialem sie na cos takiego:
http://www.digitalversus.com/lcd-monitor/iiyama-prolite-x2775hds-p12146/test.html
- malo pradu zuzywa, ale smuzy jak cholera - gry czy filmy odpadaja,
nawet przegladanie stron / przewijanie tekstu z deka irytuje.