Re: [OT] VMware, szybki dostep do dyskow hosta

Autor: Kmicic <marcin.gornicki_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 02 May 2012 11:36:59 +0200

W dniu 2012-04-26 18:04, R.e.m.e.K pisze:

> O wlasnie, swietny i podobny przyklad! Dzieki :-) Stos TCP/IP i otoczenie
> sieciowe muli jak cholera.

Bo programy to się powinno pisać w assemblerze a nie w jakich kobylicach
co żeby przesłać osiem bajtów to dziesięć mega kodu potrzebują a ruchu
przy tym narobiÄ… i zamieszania jakby co najmniej Prezydent
Bul-Komorowski jechał na obiad na Zamek Królewski ;-)

--
Hej kto szlachta - za Kmicicem, hajda na Wołmontowicze