Re: [OT] VMware, szybki dostep do dyskow hosta

Autor: z <zch280672_at_gazeta.pl>
Data: Wed, 02 May 2012 17:55:32 +0200

W dniu 2012-05-02 10:36, Kmicic pisze:

> Tia, tera te Linuksy jakieś łatwiejsze i po polsku many mają. Kiedyś to
> była orka, przeważnie nic nie działało albo działało błędnie. A jak mi
> się udało do neta Linuksem podpiąć to cieszyłem się jak dziecko :-)

Hmm... Od kilku lat (chyba Ubuntu 6) Używam linuxa na stacjonarnym.
Jedyna rzecz jaką muszę rzeźbić z konsoli to skrypt do nagrywania
mencoderem z karty TV. Cała reszta wyklikana i po polsku.
Wydajność dużo lepsza niż windowsa i pełna konfigurowalność parametrów
nagrywania. Instalacja systemu banalnie prosta. Obecnie Debian.
Mam 40 lat na karku i brak czasu na fanaberie. Wybór systemu z rozsądku.