Re: Jaki monitor kupić do gier i filmów

Autor: Gajos <chcialbys_at_to.com>
Data: Mon, 30 Apr 2012 14:33:31 +0200

W dniu 2012-04-30 12:07, Andrzej Lawa pisze:

> Przy przy monitorach zawsze powtarzam: pójść i przekonać się własnoocznie.

Taa, tylko że to sporo łażenia (nie wszędzie mają wszystkie modele),
poza tym takie pokazówki w sklepie a potem rzeczywiste użytkowanie to
potrafią być 2 różne światy (w sklepie wszystko wygląda "zajebiście").
No i zawsze to lepiej poczytać opinie tych, którzy już użytkują, albo
nacieli się na jakieś modele. W końcu nie każdy zmienia monitor raz na
10 lat, sÄ… pewnie i tacy co raz na rok ;-)

--
GJS