Re: Jaki monitor kupić do gier i filmów

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Mon, 30 Apr 2012 14:40:17 +0200

W dniu 30.04.2012 14:33, Gajos pisze:

> Taa, tylko że to sporo łażenia (nie wszędzie mają wszystkie modele),

> poza tym takie pokazówki w sklepie a potem rzeczywiste użytkowanie to
> potrafią być 2 różne światy (w sklepie wszystko wygląda "zajebiście").

Zawsze możesz wziąć swojego laptopa i sprawdzić z nim.

> No i zawsze to lepiej poczytać opinie tych, którzy już użytkują, albo
> nacieli się na jakieś modele. W końcu nie każdy zmienia monitor raz na
> 10 lat, sÄ… pewnie i tacy co raz na rok ;-)

Ja mam od 7 lat, a zmieniłem tylko dlatego, że przez jakiś czas miałem
baaaaaaaardzo mało miejsca (przeprowadzki) i musiałem się pozbyć
znakomitego kineskopowego Hitachi.

Za rok, dwa pomyślę ewentualnie o zmianie tego, bo w tej chwili to moje
jedyne "centrum medialne" i do oglądania filmów solo jest OK, ale jak
się tłoczy więcej osób... ;)