Re: Linux compiz grafika

Autor: Przemysław Adam Śmiejek <niechce_at_spamu.pl>
Data: Mon, 30 Apr 2012 13:45:24 +0200

W dniu 30.04.2012 11:44, R.e.m.e.K pisze:

> A slyszal o PDFach interaktywnych?

Słyszał, ale ich przygotowanie jest kłopotliwe, użycie dużo mniej wygodne.

> Np. US takie oferuja.

Poważnie? Bo ja same zwykłe ściągałem. Chyba że do ich używania potrzeba
specjalnego programu.

> O wiele lepszy niz doce i odfy razem wziete jest format rtf, zostal on
> zreszta wymyslony jako format przenosny i uniwersalny.

Ale jest ubogi i dotyczy tylko dokumentów tekstowych. I praktycznie
umarł. Może i był fajny w latach 80, ale nigdy się nie przyjął.

--
Przemysław Adam Śmiejek