Re: Asrock 970 Extreme 3 - problem z montażem

Autor: Waldek M. <wm_at_localhost.localdomain>
Data: Fri, 27 Apr 2012 07:26:29 +0200

Dnia Thu, 26 Apr 2012 09:35:25 +0200, Remek napisał(a):
> "To" się sprawdza jako pierwsze.
Jak wiele innych rzeczy, które "zawsze sprawdza się pierwsze".

> Nie ślepota, a kompletna ignorancja. Nie ma pewności, że nie uszkodziłeś
> płyty. Usterka może się ujawnić po jakimś czasie. Powinieneś odkupić
> człowiekowi płytę, nie brać sie więcej za to o czym nie masz pojęcia i nie
> chwalić się tym publicznie.

Znaczy, mam sam sobie odkupić płytę główną, która działa?

Kolego, nie mam obowiązku Ci się tłumaczyć, ale mogę. Więc niech tam.
Składałem sobie 386DX. Składałem sobie pierwszego Pentiuma. Potem
jeszcze jeden zestaw na AMD, parę lat później, a potem stwierdziłem,
że niech się już tym zajmą technicy - ja zaoszczędzę sobie
roboty, a oni zarobią na chleb.
Efekt był taki sobie - jeżdżenie z pecetem tam i z powrotem, bo...
ciągłe zwiechy systemu.

Więc tym razem próbuję znowu, sam. Tak, popełniłem błąd przy montażu.
Spytałem na grupie, dostałem kilka porad, które były celne, jak i Twoją,
która:
- niczego nie wnosi
- nie rozwiązuje problemu
- jest chybiona, skoro piszesz o "odkupywaniu płyty".

Mam prawo próbować złożyć sobie zestaw? Mam.
Mam prawo popełnić przy tym błąd i spytać kogoś o poradę? Też mam.
Twój post nawet nie jest oryginalny; na każdej z grup, które czasem
przeglądam, zdarza się koleś z uniwersalną odpowiedzią
"zatrudnij admina / technika / sprzątaczkę / profesjonalną tancerkę go-go".

Nie umiesz pomóc lub nie chcesz? Spoko, nie musisz.
Chcesz "błysnąć" poradą o zatrudnieniu technika? Błyskaj.
Ale ja się mimo wszystko cieszę, że takie "wujki dobre rady" twojego
kalibru są w mniejszości :-)

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
Waldek