Re: Do znawców procków Pentium :)

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 27 Apr 2012 08:53:53 +0200

gil.boa.SKASUJ_at_gazeta.pl nabazgrał(a):

> Bzdury gadasz. Atom D525 2 Core wyprzedza o parę lat sprzęt o którym
> piszesz. Robię pewne zadania w programach astronomicznych gdzie jest
> sporo liczenia i cały czas 4 rdzenie na max. Atom D525 jest słabszy ale
> nie tak wiele od Q6600. Sam się zdziwiłem.

Dobry dowcip z rana ... Atom ledwo sobie radzi z dekodowaniem MKV 1080p nie
mówiąc już o takich sprawach jak rendering. Nie mówię że jest zły ale nie
umywa się do Q6600, u brata w mieszkaniu stoją zarówno Q6600 do pracy jak i
Atom jako mediacenter.

Co do różnicy między Pentium M a Atom zgodzę się że jest spora różnica choć
tamte procki całkiem dobrze sobie dawały radę.