Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay

Autor: p 47 <karolakowie1_at_wp.pl>
Data: Thu, 26 Apr 2012 23:01:41 +0200

Użytkownik "Czeslawek" <czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl> napisał w wiadomości

> To może opiszę jaki on jest "New".
>
> 1 Faktura powierzchni palmrestu pod nadgarstkami jest inna niż na
> pozostałych plastikach laptopa. Na starym palmreście i na kilku innych,
> które widziałem, faktura była taka sama jak na innych plastikach.
> Wniosek - ślady użytkowania zostały usunięte poprzez chemiczne bądź
> mechaniczne czyszczenie.
>
> 2 Od środka widać ślady ponownego montażu touchpada i fingerprinta :-)
> Oprócz tego elementy te chyba pochodziły z innego modelu laptopa bo
> tasiemki niezbyt pasują. Jedna tasiemka jest zbyt krótka a druga zagięta w
> [...]
Kolejność działań:
1. zwróc sie z reklamacją do sprzedawcy (via eBay), opisz mu sprawe i
zażądaj upustu.
2. jesli sprzedawca odrzuci twoje żądania, to:
a. otwórz spór na e Bay-u
b. otwórz spór na PayPal'u
ostatecznie, jeśli w/w działanie nie przyniosą pżądanego skutku, to:
c. napisz mu negatyw na eBau'u
d. zażądaj zwrotu kasy na PyPal'u, ale będziesz wtedy musiał odesłac sprzęt.
PayPal ma tę zaletę, że poprzez niego można skutecznie dochodzić zwrotu
gotówki, ale m usisz pilnowac termnów, co do odpowiednich działań.