Re: winXP na ssd

Autor: Michal <usenet_at_invalid.pl>
Data: Thu, 26 Apr 2012 22:49:28 +0200

W dniu 2012-04-20 10:46, m4rkiz pisze:

> w kwestii formalnej - czemu ~750 a nie 75000?

Najtańszy Windows 7 Home Premium BOX mniej więcej tyle kosztuje.
http://www.skapiec.pl/site/cat/3006/comp/684684

To są ceny internetowe, średnia cena ze sklepów "w pobliżu" (tzn. do
szybkiego kupienia bez bawienia się w przesyłki) Win7 HP BOX to właśnie
~750 zł.

Przypomnę - z postu wynikało, że zleceniodawca raczej nie będzie teraz
zmieniał płyty głównej, więc zabawa z wersję Upgrade lub OEM jest tak
średnio opłacalna - owszem, teraz oszczędzi się 1/2 ceny, ale jak płyta
niedługo dożyje swoich dni (moralnie lub technicznie) będą to pieniądze
wyrzucone w błoto. IMHO wersję upgrade lub OEM warto kupować tylko z
nową/do praktycznie nowej płyty głównej, jeśli jesteśmy przekonani że
posłuży nam minimum kolejne 2-3 lata.
O jazdach z "wykładnią autentyczną" licencji OEM w MS nawet nie
wspominam - AFAIK tu wraz z Win7 sporo się zmieniło i w MS wykonano
woltę o 180 stopni (nie jestem przekonany czy to było do końca przemyślane).

--
/MB