Re: Doświadczenie z moich zakupów na e-bay

Autor: Czeslawek <czeslawek-1Ctrl+X_at_gazeta.pl>
Data: Thu, 26 Apr 2012 12:16:37 +0200

W dniu 2012-04-26 11:58, kamil pisze:

> Condition:New

To może opiszę jaki on jest "New".

1 Faktura powierzchni palmrestu pod nadgarstkami jest inna niż na
pozostałych plastikach laptopa. Na starym palmreście i na kilku innych,
które widziałem, faktura była taka sama jak na innych plastikach.
Wniosek - ślady użytkowania zostały usunięte poprzez chemiczne bądź
mechaniczne czyszczenie.

2 Od środka widać ślady ponownego montażu touchpada i fingerprinta :-)
Oprócz tego elementy te chyba pochodziły z innego modelu laptopa bo
tasiemki niezbyt pasują. Jedna tasiemka jest zbyt krótka a druga zagięta
w nie odpowiednim miejscu. Po drobnym naciągnięciu tasiemek udało się
zamontować. Zawsze mogę touchpada i fingerprinta przełożyć ze starego
palmrestu.

3 Jak na razie zakupiony palmrest działa.

> A jak pisałem w wątku o akumulatorach, żeby nie kupować takich pierdołów
> za oceanem to parę osób się śmiało. No to teraz odsyłaj do USA. :)

To ja założyłem tamten wątek. Niestety palmrestu na allegro szukałem ok
1 roku. Mój w wyniku upadku się połamał. Co prawda parę razy na allegro
udało mi się znaleźć pasujący palmrest, ale one też posiadały wady w
postaci pęknięć.

Czy w waszej opinii warto zgłaszać jakieś zastrzeżenia? jeśli tak to do
kogo sprzedawca, e-bay, paypal?

--
Pozdrawiam,
Czesławek