Re: dysk twardy 2T z długą gwarancją

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Wed, 18 Apr 2012 18:04:20 +0200
Message-ID: <jmmom1$a8v$1@inews.gazeta.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

>
> Jak dysk padnie razem z ważnymi danymi, to nie ma znaczenia czy był na
> gwarancji czy nie, i tak trzeba wydać kilka tysięcy na odzysk danych.

Nie twórzmy idiotycznej wizji normalności. To tak jakby narzekać, że
samochód stanie, gdy przebijemy opone i dzieje się tragedia/koszty etc.
Zapas to co? Jakie koszty?

Normalnością jest backupowanie ważnych danych, ktoś kto tego nie robi
jest nieświadomy albo bardzo bardzo nieodpowiedzialny.
Received on Wed 18 Apr 2012 - 18:05:03 MET DST

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.2.0 : Wed 18 Apr 2012 - 18:51:01 MET DST