Re: Wymienność procka w laptopie Acer TravelMate

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Wed, 18 Apr 2012 15:38:07 +0100

Dnia 18.4.2012, Chris napisał(a):

> Tylko czemu porównujesz Desktopa z Lapkiem ??

Ja?

> Ja potrafię czytać a ty widać mylisz pojęcia bo my tu piszemy o laptopach a
> nie desktopach.

Po raz kolejny potwierdziłeś, że czytać owszem potrafisz, ale ze
zrozumieniem słabo. Sprawdź jeszcze raz kto napisał o tym P4 w desktopie.

> Jest to dość cenna informacja bo pokazuje większą skalę sprzedaży a nie
> takie firemki co to raz worki ziemników sprzedają a przy okazji raz na
> miesiąc i dysk się przytrafi bo to fima od wszystkiego raz ziemniak raz hdd

Gdybyś podał tak "nieistotną" daną jak ilość sprzedaży to może i tak, ale
Ty nie zawsze to robisz. Przykład z dzisiaj <jmlobe$6ls$1_at_inews.gazeta.pl>
Poza tym już Ci kiedyś ktoś tłumaczył, że to tylko stosunek sprzedaży do
reklamacji i ma się to nijak do całokształtu awaryjności np. brak
informacji na temat sprzętu po gwarancji, albo najzwyczajniej takiego, na
który klient "machnął ręką".

Pozdrowienia i mniej pośpiechu przy czytaniu. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/