Re: dyski SATA

Autor: sTav <marmro9_at_beztego.o2.pl>
Data: Fri, 13 Apr 2012 15:35:11 +0200

Użytkownik "Q" <no_at_spam.org> napisał w wiadomości

> Aha - problem byl jak chcialem przeniesc ghostem
> partycje 16 heads na 255 heads.
> Nie dalo rady :).
> A tak w ogole to olej to - wszystko masz dobrze.

Też tak sądzę. Bardzo dziękuję za ostrzeżenie że ghost nie nadpisał
partycji z inną geometrią, - choć może trzeba było go uruchomić z jakimś
dodatkowym switchem (?).
U mnie wystąpił problem z ghostem, że kolejnego backupu (wcześniejsze
kopie bez problemu) nie chciał za nic odtworzyć na właściwej partycji
(systemowej), - nie dawał wyboru ustawiajac się na sztywno na innej
partycji z DATA. Pomogł któryś switch NT lub NTFS. Pewnie jakas
zainstalowana w miedzyczasie poprawka z M$ ustawiła jakiś killbit czy
coś...

sTav