Re: ASUS Eee PC 1215N czy coś innego ?

Autor: Chris <spam_at_spam.net>
Data: Fri, 13 Apr 2012 11:30:38 +0200

Gejzero SQ3OGX nabazgrał(a):

> Użytkownik "Chris" <spam_at_spam.net> napisał w wiadomości
> Tak ale to co polecasz to "pudełko" ;) a ja potrzebuje małego notebooka z
> "długodziałającym" akumulatorem, nie za duży, taki żeby szło go wrzucić w
> plecak i spokojnie nim operować np. na dachu lub w innym trudnym miejscu.
> To ma być sprzęt z głównym przeznaczeniem do serwisu-konfiguracji
> urządzeń sieciowych, bezprzewodowych. Z naciskiem na częste zmiany
> adresacji IP ( w tym wypadku widzę że win7 jest o wiele sprawniejszy od
> XP- nie "namyśla" się tak długo po każdej zmianie adresu IP)

Jan napisałem to doczytałem że to notebook ale nie chciało już mi się
kasować posta :)

> Ogólnie nie lubię pracować na takich urządzeniach typu laptop, notebook.
> Cenię sobie wygodę i w domu podstawą jest komputer stacjonarny z pełną
> klawiatura z blokiem numerycznym i dobra myszka, nie wspominając o
> porządnym monitorze.

Ja tam mam domu już tylko laptopa 16'4"FullHD, pełna klawiatura z blokiem
numerycznym, dobra myszka (nie potrafię działać na touchpadzie :)

> Ta "zabawka" może się jeszcze przydać do zgrania zdjęć z aparatu na
> wakacjach po zapełnieniu karty, zastosowania ewentualnie jako nawigacja
> bo zewnętrzny odbiornik GPS już posiadam. Ale nie do normalnej pracy z
> dokumentami czy innymi tego typu zadaniami.
> Ma być małe lekkie i "długodziałające" i najlepiej żeby ekran dawał
> "radę" przy mocnym oświetleniu.
> I najważniejsze musi mieć port sieli lan RJ45.

Jak szukasz woła roboczego który będzie działał w każdych warunkach to
zobacz HP ProBooki
np. http://www.ceneo.pl/14857784s coś w tym stylu, jedyny problem to waga
:( cena jakaś z kosmosu bo ja widzę cenę dużo taniej.

Albo może coś z tego ??

SONY VAIO VPC-YB3V1E/S E450 4GB 11,6 LED 500 AMD6320 W7H
SAMSUNG NP-N150-HT01PL Atom N455 [1,66GHz] 1GB 10,1" 320GB Modem 3G Windows
7 Starter

> Odwiedziłem kilka sklepów i wybór tego typu sprzętów mnie przeraża.
> Zacząłem się już nawet zastanawiać czy przypadkiem nie kupić czegoś
> mocniejszego z procesorem np. i3 lub i5 ale te maszyny napewno nie
> pochodzą tak długo na jednym ładowaniu jak ATOM. Choć wydajności ATOM'a
> nie można porównywać do i3 lub i5. Z drugiej strony notebooki z
> mocniejszym procesorem z reguły są większe niz 12".

A może coś w tym stylu tylko jak patrzę wszędzie jest więcej niż 11-12"

TOSHIBA Z830-11F i5-2467M 6GB 128GB[SSD] 13,3[HD] Intel HD Graphic 3000 Win7
Home Premium
      HP Folio UltraBook 13 i5-2467M 4GB 13,3 LED HD 128SSD INT WiDi W7P
B0N00AA - 9,5 godz. na baterii !!!