Re: Nettop - co sÄ…dzicie?

Autor: Dominik & Co <Dominik.Alaszewski_at_nagmailu.com>
Data: Tue, 10 Apr 2012 12:40:26 +0000 (UTC)

Dnia 07.04.2012 Atlantis <NOSPAMmarekw1986NOSPAM_at_wp.pl> napisał/a:

> Mój domowy pecet się zestarzał, zestarzał się i to nawet bardzo. Jakoś

Ale dlaczego chcesz go wymieniać, skoro działa?
Koszt sprzętu raczej przewyższy spodziewane (w realnej perspektywie
czasowej) oszczędności na zużyciu prądu...

> Komputera używałem już praktycznie tylko do przeglądania WWW, obsługi
> poczty, pisania tekstów itp. Chociaż i tak nie robiłem tego w takim

Gdy ja potrzebowałem komputera do podobnych zadań wybrałem nettopa
(jednordzeniowy, pasywnie chłodzony Atom) i nie żałuję.
To, co ma robić robi dobrze i bez przycięć, a poza tym jest cichy
i zajmuje mało miejsca (a za dużo go nie mam tam, gdzie stoi).

> 1) Czy taki sprzęt (załóżmy, że mowa jedynie o tych z dwurdzeniowym
> procesorem) jest w stanie sensownie udźwignąć Windowsa 7, umożliwiając
> przy tym normalną, wygodną pracę - bez zacięć i mulenia?

Doświadczenia z W7 nie mam (u mnie chodzi pod Linuksem), ale ten system
jest wsadzany do netbooków nawet. IMHO przy 2 GB RAM powinno chodzić
Å‚adnie.

> 2) Czy na rynku istnieją takie urządzenia wyposażone w dostateczną ilość
> portów USB, w razie, gdybym za jakiś czas chciał poza myszką i

Te 6-8 to raczej standard. A w razie czego zostaje jeszcze hub.

> 3) No właśnie... Karta dźwiękowa. Planuję pobawić się trochę tematyką
> radia SDR. Czy na USB można dostać przyzwoitą dźwiękówkę, która
> poradziłaby sobie z takim zastosowaniem?

A czego dokładnie oczekujesz od tej karty?

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)