Re: [OT]Re: Jaka stacja dokujÄ…ca do laptopa

Autor: m <mvoicem_at_gmail.com>
Data: Tue, 10 Apr 2012 15:35:16 +0200

W dniu 05.04.2012 07:56, Piotr Rezmer pisze:

> ProszÄ™:
> http://us.toshiba.com/accessory/PA3927U-1PRP/

Tego dotyczyło moje pierwsze pytanie. Swoją drogą - nie dostałem na nie
odpowiedzi, a więc jeżeli jesteś uczony w piśmie dot. tego - może Ty
będziesz wiedzieć - czy toto pozwoli mi na podłączenie 2 monitorów (dsub
+ hdmi/dvi) czy nie?

A niezbyt sobie wyobrażam urządzenie dostarczające dvi/hdmi via usb -
jeżeli założyć że to nie jest urządzenie toshiby do podłączenia do
laptopa toshiby. Bo jak producent X robi urządzenie do podłączenia do
własnych laptopów, to nie zdziwiłbym się jakby DVI mogło pójść i po
kablu głośnikowym.

Znowu jak podłączę tego dynadocka do laptopa lenovo - to raczej na
dvi/hdmi nic nie zobaczÄ™, prawda?

p. m.