Re: [OT] Jaka stacja dokująca do laptopa

Autor: Irokez <no.email_at_wp.pl>
Data: Mon, 9 Apr 2012 11:35:36 +0200

Użytkownik "Rafal Lukawski" <rafalweb_at_lukawski.pl> napisał w wiadomości
> Łoł - już dewiacje, może coś przegapiłem, jesteś grupowym trollem?
> Przeczytaj raz jeszcze. Jeżeli z jakiegoś powodu wolisz nie jechać przez
> pół miasta, tylko popracować w domu (np. masz monterów w domu), to
> pracodawca robi Ci łaske. Polak jednak zauważy dziure w całym, stwierdzi,
> że się nie da, zwróci się do związków zawodowych, zaszantażuje pracodawce
> tylko po to by wyrazić swoją nature - niezadowolenie.

Ano niestety Polacy tacy już są.
Ja np niedawno bezproblemowo w czasie pracy udałem się do serwisu autem i
tam korzystając z darmowego hotspota mogłem wykonywać swoje obowiązki
(jakieś 2 czy 3 godzinki). Po czym powrót do pracy i spokojnie dalej praca.
Mogłem też wybrać oczywiście urlop tego dnia, ale po co, latem bardziej mi
się przyda.

--
Irokez