Re: Nettop - co sądzicie?

Autor: BearBag <cactusek_at_gmail.com>
Data: Mon, 9 Apr 2012 02:32:06 -0700 (PDT)

.

> Praca na komputerze nie kręci się wokół kradzieży filmów, czyli ich
> odtwarzania (wspomaganie CUDA) i torrentów w tle.

No tak odpowiedź całkiem na temat. Jak brak argumentów to trzeba pojechać tekstem o kradzieży itp

> Są inne aplikacje.

To których to aplikacji, o których pisał autor w pierwszym poście taki dwurdzeniowy Atom niby nie pociągnie??? Że będzie zmuszony w ładowanie kasy w i3 czy i5 które według mnie bedzie przez niego wykorzystywany max w 15% i radośnie buczał wentylatorami i strumieniem Watów z gniazdka.