Re: co znowu z dyskami

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 02:27:47 MET

"WiesłaW" napisał:

> Ale po co pijar. Wystarczy sobie wklepać byle jaki podzespół w np ceneo
> i poszukać Komputronika.

No wklepałem. Żeby nie zjeżdzać z tematu, wybrałem po kolei: Podzespoły
komputerowe -> Dyski -> Dyski twarde -> ptaszki przy 3,5", 1 TB oraz
wewnętrzny -> Pokaż.
Pierwszy na liście objawił się WD10EARX.
I co widziem, prosze wycieczki? Komputronik: 19 pozycja na 59 sklepów.
60 zł droższy od najtańszego, blisko 2 stówy tańszy od najdroższego.
Następny na liście ST31000524AS? 15 pozycja na 64 sklepy.
Chciałeś coś udowodnić, ale ci nie wyszło.

> Uwaga! Trzeba bardzo długo przewijać :)

Poszukaj na Ceneo myszki ze sprawnym kółkiem.
I nie marnuj już mojego czasu na sprawdzanie kolejnych kłamliwych teoryjek

JoteR