Re: co znowu z dyskami

Autor: Rafal Lukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 07:35:12 MET

On 2012-02-11 01:55, JoteR wrote:

> [...]
> pl.comp.pecet. Ja akurat czas na zrobienie czegoś z komputerami dzieci
> mam zazwyczaj w soboty. I zgadnij, co zrobię: powiem córce, że musi
> poczekać do następnego weekendu, bo mądrale na pl.comp.pecet uważają
> kupowanie w Komputroniku za passe, czy przejdę się z nią do najbliższego
> ich oddziału, gdzie mają potrzebny nam dysk?

> Nie ekstarapoluj swoich fobii na resztę społeczeństwa. Ja akurat kupuję
> tam, gdzie mi pasuje cenowo i czasowo. A że często to mi zapewnia
> właśnie Komputronik? No bardzo mi przykro, że twoja ideologia właśnie

Wiesz, jest taka cena, gdzie firma zapewni Ci wszystko i to nie jest
formum by na ten temat dyskutować. Czy możesz rozwinąć pomawianie mnie o
fobie, bo nie podałeś żadnych argumentów.

KUpuj gdzie chcesz, ale gdy kogoś namawiasz, bądź tak łaskaw pokazać
plusy i minusy. To w zasadzie wystarczy do dyskusji na poziomie