Re: mała drukarka termiczna ze skanerem

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Feb 2012 - 09:00:41 MET

W liście datowanym 8 lutego 2012 (00:39:14) napisano:

> Szukam małej drukarki termicznej ze skanerem, najlepiej takiej, którą by
> można było wykorzystać jako ksero do 2-3 kopii dziennie.
> Czemu termiczna ? Będzie używana w aucie, a tam lasera przetwornica nie
> uciągnie, a jak już znajdę jakąś, która uciągnie, to będzie kilkukrotnie
> droższa od drukarki, plujka, to zaschnie w lato, bądź tusz zamarznie w
> zimÄ™. Polecicie coÅ›?

Modelu nie polecę, ale stwierdzę tylko, że niekoniecznie termiczna.
W podobnych zastosowaniach widziałem też termotransferowe i
igłowe.

Nigdy nie widziałem, aby coś takiego występowało razem ze skanerem,
chyba, że to ma być skaner kodów kreskowych.

Napisz, do czego tego potrzebujesz - co będzie na tym drukowane, jaki
format jest potrzebny?

--
Pozdrowienia,
 Yakhub