Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: Artur\(m\) <musicm_at_interia.pl>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 09:09:42 MET

Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w wiadomości
news:jg64hr$7ef$4@inews.gazeta.pl...

> [...]

Kamil sory, że odpisuje trolowi na Twoim poście
bo już dawno wrzuciłem go tam gdzie miejsce trola.
i ja go bezpośrednio nie widzę, co polecam wszystkim

Teraz do

Eneuel Leszek Ciszewski

wyciągasz imiona różnych osób w zmyślonych i chorych
sytuacjach. Gdybym był
rzeczywiście istniejącą osobą, którą tu wymieniłeś
to zgniłbyś w więzieniu do swojej usranej śmierci.
Bo jeżeli jest tak jak piszesz, to są inne miejsca do
 szukania sprawiedliwoÅ›ci, a Ty jeżeli posiadasz maturÄ™
(w co wątpię), posiadasz resztki honoru, powinieneś strzelić
sobie z garłacza w pusty łeb.

Przepraszam wszystkich wrażliwych, ale poniosło mnie.
Chamstwo i bezmyślność ponosi mnie, okrutnie.

Czy nikogo to nie ruszyło???

Artur(m)