Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 31 Jan 2012 - 16:12:56 MET

"Artur(m)" jg87k8$8bi$1@inews.gazeta.pl

> Teraz do

> Eneuel Leszek Ciszewski

> wyciągasz imiona różnych osób w zmyślonych i chorych sytuacjach. Gdybym był

Piszę prawdę. :) I tu jest różnica pomiędzy mną i Radiem Maryja czy
TV Trwam. Ja piszę o rzeczywistości, na dodatek takiej, którą można
weryfikować. :)

> rzeczywiście istniejącą osobą, którą tu wymieniłeś

Znam kilku Arturów, ale o nich nie piszę ani słowa. :)

> to zgniłbyś w więzieniu do swojej usranej śmierci.

Wiesz, dlaczego Kopania nie sądzi się ze mną?
Bo ma dziurki w swej głowie i każda uczciwa rozprawa
sądowa (zwłaszcza tu, gdzie niemal każdy sędzia zna
i mnie, i Kopanię niemal osobiście lub osobiście)
wykazałaby istnienie tychże dziurek. :)

Kopania mógłby co najwyżej dać mi w mordę, ale (jak mniemam)
nie ma do tego serca. ;) Ja mam -- EKG na razie nie wykazuje
niczego niepokojącego, choć astma powinna kiedyś uszkodzić
i serce. :)

> Bo jeżeli jest tak jak piszesz, to są inne miejsca do
> szukania sprawiedliwości, a Ty jeżeli posiadasz maturę
> (w co wątpię), posiadasz resztki honoru, powinieneś strzelić
> sobie z garłacza w pusty łeb.

I ja szukam sprawiedliwości w tych innych miejscach. :)
I wyśmiewam się z Was, Polaków bijących dziś brawo Kopani
za to, że sprzedał Wasze banki i Wasze dziedzictwo z takim
trudem budowane w czasach PRLi. :)

Banki (i inne dobra narodowe) sprzedano w nadziei szybkiego powołania
do życia nowej rzeczywistości. Bankierzy mieli przegrać, zadowolić
się kupnem czegoś, co za chwilę splajtuje i odda miejsce bankom
podporządkowanym Kościołowi. :)

I ja to wiem. :)

Wiem, bo ja sam miałem należeć do ,,elity'' czerpiącej korzyści z tego barbarzyństwa.

 () państwo (rękami ludzi bezmyślnych i posłusznych Kościołowi,
    takich jak Kopania czy Balcerowicz -- dawny działacz PZPR)
    sprzedaje polskie banki

 () ,,ktoś'' ;) powołuje do życia SKOKi czy inne instytucje
    parabankowe lub nawet bankowe, ale (w odróżnieniu do
    sprzedanych banków) podporządkowane Kościołowi

 () państwo zaciąga w tych nowych bankach kredyty, czyli
    pieniędzmi podatników sponsoruje/dotuje te nowe banki

Wyszło inaczej. Rodzina Kaczyńskich miała rządzić Polską niczym
rodzina Kennedych w USA. I takie rządy miały pompować pieniądze
podatników w tak zwany kościół. Ale (jak już napisałem, i co
każdy pojmuje bez trudu) wyszło inaczej. Po dwóch latach rządów
władzę przejmuje DTusk i po kilku latach sprawowania swej władzy
proponuje odkupienie banków, tym samym zabezpieczając Polaków
przed wypływaniem masy pieniędzy z Fiskusa do Kościoła.

Co więcej -- już w tych bankach (nie w SKOKach) DTusk pogłębił
solidnie długi państwa polskiego. :)

> Przepraszam wszystkich wrażliwych, ale poniosło mnie.

Idź do psychiatry, zanim Cię poniesie na ulicy, gdy będziesz
rzucał kamieniem w policjanta, dzięki czemu to Ty (nie ja)
zgnijesz w więzieniu. :)

> Chamstwo i bezmyślność ponosi mnie, okrutnie.

A mnie nie ponosi. :)

> Czy nikogo to nie ruszyło???

10 lat temu Kopania dowiedział się o tym, że mam coś, co można
nazwać/określić mianem -- 'depresja'. :) Pojął, że nie stanowię
już dla profesora Dobrzyńskiego żadnej wartości i uznał, że
może ,,iść na całość'' w popieraniu Kościoła i zwalczaniu mnie.
Wcześniej musiał bawić się na ,,dwa fronty'' -- bał się z jednej
strony Kościoła, z innej zaś strony ludzi mądrych, takich jak
profesor Dobrzyński. Moja depresja spadła Kopani jak z nieba.
Zrozumiał, że od tej pory nikt i nic nie będzie mnie bronić!!!

Po 10 latach Kopania osłabła na ,,duchowych'' siłach i teraz ja mogę pośmiać się z niego.

A każdemu, kto powie, że nieładnie zachowuję się, odpowiem
jakoś tak: ,,a gdy Kopania wyśmiewał się ze mnie, to czynił ładnie?''. :)

-=-

Ja dochodzę sprawiedliwości, wyjaśniając to i owo tym, którzy chcą czytać. :)
Moim wrogiem nie jest jakiś pionek Kopania, ale tak zwany Kościół. :)

Będę sądził się z Kościołem (z kim? -- kim jest ten ,,Kościół'')
wyzywającym mnie publicznie (na kazaniach czy spotkaniach duszpasterzy
akademickich z młodzieżą) od dzieciobójców? Będę żądał odszkodowania za
to, że na spowiedzi kapłani odradzili niejednej dziewczynie wyjście za
mnie za mąż? :) Zażądam zakazu wymadlania ,,łask'' typu: ,,Eneuelu
ukochany, daj na tacę...''? :)

Kopania to pionek. Oczywiście pionek też ma swoją wartość i (w szczególnej
sytuacji) może wiele ,,zdziałać''. :) Zaś po długotrwałej wędrówce może
stać się kim zechce -- nawet hetmanem, :) dlatego warto nie dopuszczać
pionka do tej możliwości? :)

Posługuję się metodami Kościoła? Nic w tym dziwnego -- jestem wychowankiem tegoż Kościoła. :)

-=-

Dziewczętom (i ich znajomym) przeklinającym dziś księży
źle kiedyś radzących w ,,życiowych sprawach'', wyjaśniam:

 () to był sprawdzian Boski; ;) przecież ci sami księża
    mówili, że trzeba słuchać Boga, nie ludzi, a Bóg nie
    nakazywał nienawiści do mnie; i ten sam Bóg uważał,
    że za mąż powinny wychodzić kobiety młode, aby
    mogły rodzić dzieci i aby mogły być gospodyniami...

 () każde mięso ma termin przydatności do spożycia; kobieta także ;)

    to akurat zaczerpnąłem z cudzych wypowiedzi
    mogę to jakoś zneutralizować i zamienić słowo 'mięso' na słowo 'lek'

 () zgnojenie mnie przez duchownych nie był tożsame z awansowaniem
    tych dziewcząt, które wcześniej latami prosiły Boga o możliwość
    wyjścia za mnie za mąż

 () zamiast cieszenia się moją klęską, można było wyjść za mąż za kogoś innego?...
    nie -- można było wyjść za mąż za kogoś innego a ze mnie wyśmiewać się... :)

Tym, którzy trwożnie spoglądają w przyszłość, wyjaśniam, że nie ja byłem
autorem (czy choćby pomocnikiem autorów) niszczenia narodowego majątku
polskiego. Ja tylko uważałem, że głupota ludzi typu Kopani mnie nie
dosięgnie... Nie mnie ,,zawdzięczacie'' to, że zamiast pomocy za
II wojnę światową i lata PRLi macie dziś ,,zieloną wyspę szczęśliwości społecznej''. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'