Re: Stan wojenny ACTA i Basia daje czadu.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 30 Jan 2012 - 13:36:45 MET

"kamil" jg60as$pi1$1@inews.gazeta.pl

> Dlaczego tylko studia, a średnia edukacja już nie? Przecież nie potrzeba nam tylu maturzystów do pracy w sklepie i fabryce.

Masz rację -- debili (bo znaczna część sprzedawców to
ludzie ograniczeni umysłowo) w sklepie nam nie potrzeba. :)
W fabryce jest jeszcze gorzej... Tu trzeba kadry jeszcze
lepiej szkolonej, także na stanowiskach (zdawałoby się?)
najniższych...

Ale jeśli profesor Szabłowski szkoli dziewczęta swym prąciem -- tak
wyszkolone nie będą zbyt przydatne nigdzie, nawet/także w burdelach. :)
A ja tego profesora znam osobiście i na moich oczach kleił się dosłownie
do każdej kobiety. :) Do Niny Siemieniuk -- także. A krewnej owej Niny
zaproponował sponsorowanie nauki -- pod warunkiem wspólnego ,,zwiedzenia''
pobliskiego Tykocina. :)

Choć krewna Anna była wówczas mężatką z dorastającym synem i nie
miała wydatnych piersi
   (chyba wcale nie miała -- oczywiście nie sprawdzałem,
   ale z tego, co oboje (ona i jej mąż -- bo żyją stale
   razem, na dodatek zdumiewająco zgodnie, co być może
   zawdzięczają słabej kondycji finansowej i konieczności
   stałego zarabiania, a więc i wspólnego mądrego pracowania)
   mówili otwarcie, że tak zwana natura skąpo ją zaopatrzyła
   w aparaturę do oddychania)
profesor Szabłowski sprawę postawił jasno i kategorycznie. :)
No i dziewczyna nie skończyła u niego (i u swej krewnej, Niny
Siemieniuk, którą wiele lat wcześniej dotowała rodzina owej Anny) studiów. :)

-=-

IMO najgłośniej o potrzebie dotowania i pomagania ludziom biednym krzyczą
nie ci ludzie, którzy mają coś swojego do dania innym ludziom i nie ci ludzie,
którzy dają innym ludziom swoje dobra, ale ci ludzie tak krzyczą, którzy nigdy
nikomu niczego swojego nie tylko nie dali, ale nawet nie pożyczyli (i nie
sprzedali) na warunkach korzystnych dla tychże biednych czy potrzebujących. :)

--
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'