Re: Upgrade procka

Autor: DooMiniK <bachus_at_bachus>
Data: Sun 29 Jan 2012 - 19:47:55 MET

On 29/01/2012 18:32, Ricardo wrote:
> [...]
[...]

- RAMu mało - do tej płyty możesz włożyć maks. 8GB DDR2 (ale 800stki
   nie zadziałają). Ram jest dla Ciebie najważniejszy.
- cudów już nie będzie, to stara MB, szkoda inwestować
    (chyba maks. Intel D 960, ale to nadal będzie wolniejszy niż mój
    netbook).
- wymiana systemu operacyjnego (już teraz nie wykorzystujesz tych 4GB),

Przy wirtualizacji:
- podsystem dyskowy, to jest ogromny wzrost wydajności! Ja pod maszyny
   wirtualne dodałem dwa szybkie dyski w RAID0

Co do samej wirtualizacji: procesor Intel powinien obsługiwać
http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_VT#Intel_Virtualization_Technology_for_x86_.28Intel_VT-x.29

--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel