Re: Upgrade procka

Autor: Ricardo <lricardo1978_at_gmail.com>
Data: Sun 29 Jan 2012 - 19:32:48 MET

On 29 Sty, 19:18, "qwerty" <qwert...@poczta.fm> wrote:
> Użytkownik "Ricardo"  napisał w wiadomości grup

> Obsługuje wielowątkowość?
Tak - ostatnio korzystam z Deep Fritz 11 lub Deep Rybka 4 (jesli
engine szachowy ma w nazwie "Deep" to znaczy, ze sa wielowatkowe).

> Do wirtualnych maszyn wystarczy mieć sprzętową wirtualizację. Inaczej to jest
> mordęga.
Zaraz, to chyba oczywiste, ze maszyna wirtualna typu VMware
wirtualizuje sprzet, czy czegos nie lapie...?

> Są, ale osobiście na razie mi wystarcza 4 rdzeniowy, 8 wątkowy. Chodź czasami
> przydałoby się większej mocy obliczeniowej. :(
No tak...

> Jak bawisz się w wirtualizację to jak najwięcej ramu. Sam czekam na dodatkowy
> moduł, bo przy 4 GiB to jest mordęga.
Rozumiem, czyli wazniejsza jest dla mnie raczej pamiec niz procesor.

> Jak zmieniasz kartę muzyczną to też reinstalujesz? Reinstalację robi się tylko
> przy wymianie płyty głównej.
Tak myslalem ale wolalem sie upewnic.
Bardzo serdecznie dziekuje za tak szybka odpowiedz i poswiecony
czas!!!
Wszystkiego dobrego.
Ricardo