Re: Upgrade procka

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Sun 29 Jan 2012 - 20:13:42 MET

Użytkownik "Ricardo" napisał w wiadomości grup
> Zaraz, to chyba oczywiste, ze maszyna wirtualna typu VMware
> wirtualizuje sprzet, czy czegos nie lapie...?

Chodzi o sprzętowe rozwiązanie, coś jak Intel® Virtualization Technology, czy
AMD Virtualization. Gdy tego nie ma na pokładzie to można się zamęczyć. Obecnie
(prawie?) każdy nowy procesor to ma.

> Rozumiem, czyli wazniejsza jest dla mnie raczej pamiec niz procesor.

To zależy co będziesz robić na tych wirtualnych komputerach. Jeżeli proste
zadania to lepiej mieć więcej ramu (zawsze wychodzę z założenia, że nigdy za
dużo ramu). Jeżeli masz bawić się programami szachowymi to "pierwsze skrzypce"
gra procesor. Zastanawia mnie jak wsadziłeś Core2Duo, skoro go nie ma w wykazie:
http://www.intel.com/support/motherboards/desktop/dq965gf/sb/CS-025970.htm?wapkw=%28Intel+DQ965GF%29