Re: zmodernizować Core2Duo...?

Autor: GRAG <errordotcom_at_exe.pl>
Data: Thu 26 Jan 2012 - 15:22:56 MET

> Myślałem o procku
> Q6600 ale się okazało, że jego cena od 1,5 roku wzrosła. Wtedy były
> okazje po 300 PLN, a teraz są droższe. Macie pojęcie czemu tak jest?

SEZON

> Zauważyłem, że dyski twarde te starsze nie tanieją

Fabryki części HDD ZALANE, dyski 2x droższe niż kiedyś + SEZON

> Myślałem też by za 100 PLN kupić 2GB ramcu dokładnie takiego jak mam
> czy Geil 2 x 1GB 800 Mhz. Moja PG i winda zobaczą/obsłużą 4 GB?

RAM W XP? a po co...

> W związku z tym, że Q6600 jest za drogi, myślałem o Core 2 Duo E8200
> 2,66GHz, 6MB L2 Cache. On chodzi na 1333 (magistrala).
> Czy to oznacza, iż moje pamięci/płyta będą go ograniczały?

Twoja płyta jest na DDR2 i FSB 1066, przez OC może by się udało 1333...

ja z E4400 przesiadłem się na E7400 i to max co warto dokładać do tej
platformy, później to już zmiana płyty podstawki i procka jest warta
nakładów

> Muzykę mam z 200 roku Sound Blaster Live! i ona nie jest już wspierana
> przez Creative'a, więc chodzi mi po głowie Audigy 2, zwłaszcza, że
> chodzą po ok. 100 PLN.

LIVE? AUDIGY? jeżeli nie upierasz się na funkcje typu SF2 i banki/MIDI
to zrób jak ja przesiadłem się na INTEGRE a nowiutka karta X-FI leży na
półce nieużywana, na integrze mam mniejsze szumy w centralnym niż na XFI