Re: prosty skutek ACTA...

Autor: kamil <kamil_at_spam.com>
Data: Thu 26 Jan 2012 - 15:41:59 MET

On 25/01/2012 18:03, Terry Jonesty wrote:

> Jasne, "paranoja" - słowo-wytrych, wszelką krytykę wyklucza w
> przedbiegach.

A jak mam reagować na słowa-wytrychy o skrywanych szczepionkach
przeciwko HIV i innych cudach? Zaraz dowiemy się, że za wszystkim stoją
iluminaci na usługach Ludzi-Gadów z mgławicy Oriona.

> Te, Kamil, a Ty się dobrze czujesz? Ty chyba się ZA dobrze czujesz.

Ja czuję się świetnie, ale to naprawdę nie jest odpowiednia grupa na
wywlekanie spisków rodem z książek dla kur domowych..

--
Pozdrawiam,
Kamil